Friday 6 November 2009

Αυπνιες

Ακουγονται ακομα καποια αραια πυροτεχνηματα, αν και νομιζω οτι τον καημενο τον Guy Fawkes τον καψανε πια για φετος, του χρονου παλι. Με αυτο γιορταζουνε που δεν πετυχε το καψιμο του κοινοβουλιου τους και σωθηκε ο βασιλιας τους το 1605. Παλι φετος ξεχασα να φαω bangers and mash. Συνειρμικα, η καμενη Αθηνα τα Χριστουγεννα του 2008, οι φωτιες του Αη Γιαννη που πηδουσαμε μικρα, το καψιμο του Ιουδα που μονο σε διηγηματα εχω διαβασει και δεν εχω δει απο κοντα. Εκτος απο πολιτικες συγκεντρωσεις και τη σφαγη των αμνων στο βωμο της χοληστερινης, γιορταζουμε αραγε τιποτα πια με αληθινη, παγανιστικη χαρα στην Ελλαδα? Μελαγχολησα καπως.

Αναψανε ηδη τα χριστουγεννιατικα φωτα στην Oxford και στη Regent Street. Αυριο θα κατεβω να τα δω, και να ψαξω να βρω τα twisted willows που διακοσμω για χριστουγενιατικο δεντρο. Εχω μπερδευτει λιγο, γιατι το περασμενο Σ/Κ γιορταζανε ακομα το Halloween. Τα παιδια της φιλης μου κανανε τη γυρα της γειτονιας μασκαρεμενα για trick or treat, εμεις περιμενοντας να μπουμε στο Breakfast at Tiffany's ειδαμε μια παρελαση μασκαρεμενων με πατινια - πρεπει να ηταν το London Skate Group, που οργανωνουν τα skate Wednesdays. Το επομενο θα ειναι το Santa Skate (19/12), που θα το χασω γιατι θα ειμαι Αθηνα. Οπως θα ειμαι και το επομενο Σ/Κ, και σκεφτομαι μεχρι την Κυριακη να εχω διακοσμησει εδω το σπιτι, γιατι οι μερες περναν γρηγορα, και θελω να χαρω αρκετα το δεντρακι μου. Σκεφτομαι να παω και Columbia Market την Κυριακη να ψαξω αμα δε βρω αλλου τα σωστα κλαδια.

Αυτη ειναι η προσωπικη μου παραδοση, να στολιζω για Χριστουγεννα τουλαχιστον ενα μηνα νωριτερα το σπιτι, ειτε μεινω εδω ειτε οχι, ειτε περιμενω κοσμο ειτε οχι. Εχω μαζεψει 2 μεγαλα κουτια με περιεργα, φανταχτερα στολιδια, που αν ποτε γυρισω στην Ελλαδα, σιγουρα θα τα παρω αγκαλια για να τα μεταφερω με προσοχη να μη μου σπασουν (αυτα και τον καθρεφτη). Νομιζω πιο πολυ θα στεναχωριομουνα αν εχανα τα χριστουγεννιατικα στολιδια μου, παρα τα περισσοτερα απο τα κοσμηματομπιχλιμπιδια μου. Στην Αθηνα, πατησα επιτελους ποδι περυσι τα Χριστουγεννα "Γιατι δε στολιζεις πια μαμα? - Εσυ μεγαλωσες, ο ανηψιος σου δεν τον νοιαζει, εμεις γερασαμε.." Πηγα, επεισα την ανθοπωλιδα της γειτονιας να μου κοψει μερικα κλαδια απο ενα ελατο (το σκυλακι της με γαβγιζε καθε που ακουμπουσα το δεντρο να της υποδειξω ενα κλαδι). Μετα περασα ενα πρωινο να μπαινοβγαινω στα στολιδομαγαζια της Χαριλαου Τρικουπη και να διαλεγω στολιδια πανευτυχης. Εστησα το δεντρακι, και εβαλα τον πατερα μου να αναβει τα λαμπακια καθε βραδυ με το που σουρουπωνε. Φευγοντας τον Γεναρη, τους φοβερησα να μου φυλλαξουν προσεκτικα τα στολιδια μου, μη τυχον και μου τα πεταξουν η τα βρω σπασμενα. Οι γονεις μου γελουσανε, δεν ξεκουνιουνται πια να κανουν κατι τετοια απο μονοι τους, αλλα χαιρονται να τα βλεπουν, και να βλεπουν τη δυναμικη ανεξαρτητη κορη τους να παραμενει παιδι.

Συνειρμικα, ο αλητακος που ηρθε επισκεπτης τα προπερασμενα Χριστουγεννα. Δηλωμενος ορκισμενος εχθρος τετοιων παραδοσεων, ειναι ο μονος ανθρωπος που εχει δει το δεντρο που στολιζω χωρις κανενα θαυμασμο αλλα και καμια χαρα. Βρηκα κατι αγγελακια φτιαγμενα απο τενεκεδακια αναψυκτικων και σκεφτηκα να του τα παρω δωρο για να τον τσιγκλισω (αλλα θα καταληξουν και αυτα παραχωμενο στο σεντουκι με τα παρατημενα του παιχνιδια και μαλλον δε λεει).

Αυριο μετα τη δουλεια θα παω να παρω μερικα στολιδια ακομα. Και το επομενο Σ/Κ θα τσεκαρω οτι εχουν επιζησει τα στολιδια στο παταρι της Κηφισιας. Μικρες πινελιες ευτυχιας - ειναι νωρις ακομα, αλλα ερχονται τα Χριστουγεννα.

7 comments:

  1. Πολύ θα ήθελα να στολίζω και εγώ έτσι νωρίς, λατρεύω την αίσθηση των γιορτών και την μυρωδιά του έλατου στο σπίτι, αλλά δυσυτχώς εδώ στην Αθήνα τα έλατα αργούν ακόμα να εμφανιστούν στους δρόμους... Υπομονή λοιπόν, αλλά τον Δεκέμβριο, καλά να είμαστε, θα σας έχω όλους εδώ....:-))) Φιλιά..

    ReplyDelete
  2. Edw den exw stolisei pote... Oute persi, oute propersi, pithanotata oute kai fetos. Den kserw giati. Isws giati telika tis meres twn giortwn tis pernaw sthn Athina. Isws pali giati thelw akoma to "spiti" na einai ekei. Alla ki edw "spiti" einai, to kserw, ara den einai auto. Mallon einai giati kserw oti sto ekei spiti, akoma ki an leipw th mera pou stolizoun, afhnoun to agaphmeno mou stolidi sthn akrh gia na to kremasw egw sto dentro, otan katevw... Ouf den kserw. M'evales sto tripaki na skeftw, ki ama grapsw osa pernane apo to myalo mou tha grapsw post in a post :ppp
    Kalhmeroudia, se filw :*
    ps: to prohgoumeno post to diavasa, alla de sxoliasa, giati akoma den exw valei sth seira osa me ekane ekeino na skeftw... poly homework vre BD ta posts sou :ppp

    ReplyDelete
  3. Αγαπητή μου BellaDonna

    όσο περισσότερο σας διαβάζω, τόσο πιό πολύ γίνεστε του γούστου μου!

    Λατρεύω τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό και κάθε χρόνο προσπαθώ να τον κάνω όσο νωρίτερα γίνεται!! Δεδομένου του ζεστού καιρού φέτος, θα στρώσουμε χαλιά αυτό το Σ/Κ, ώστε απο το επόμενο θα οργανωθώ!!!!
    (ανεβάστε μιά ωραία φωτό από το δέντρο σας του Λονδίνου!)

    ReplyDelete
  4. Fevis- perimenw na dw to dentro sou me thn idia anypomonhsia pou exw k gia to diko mou. (epishs, euelpistw na faw k Xmas cupcake h red velvet apo ta herakia sou, frontise!)

    Dancing - exoun homework ta post mono an exeis koina me th grafousa. k ean krinw ex idiwn, to na exoun homework einai mallon ena apo ta dika sou zhtoumena(oxi oti mas hala k to pure fun, vevaiws vevaiws). :-p & :-*

    ifimedeia - an kataferw na stolisw opws thelw Kyriakh, tha anevei photo mexri Deytera o-pws-dh-pote! :-))) (aloiws, tha foresw egw ta stolidia k tha kanw to dentro) :-*

    ReplyDelete
  5. ωωωωχ, εμένα δεν μου αρέσει που αρχίζουν να στολίζουν από τόσο νωρίς, βρίσκω πως χαλούν την μοναδικότητα της ατμόσφαιρας όταν είναι όντως ο καιρός της

    διάβασα και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου και μάρεσαν!

    ReplyDelete
  6. Ritsa- kalws thn. hairomai pou sou arese to blog :-) - an k to amesws epomeno post that einai too early for your taste! :-)

    ReplyDelete
  7. εμείς τον καίμε τον Γιούδα (με έμφαση στο Γ και προφορά) και κάνουμε κ άλλα παγανιστικά, ελάτε καμια βόλτα απο δω ντε... χιχι

    ReplyDelete