Friday 13 November 2009

Ζωη κατω απο τον ηλιο

Ηλιος και νυστα. Δυο διαδοχικα ξενυχτια, ποσο να πιασει ο ρημαδοκαφες.
Ηρθα στο καφε, και καλα για να δουλεψω. Εφαγα 1 ωρα να ψαχνω παρτιτουρες για να παιζει μαντολινο ο μπαμπας (μα να μη βρισκω το περιγιαλι?), αλλη μια ωρα διεκπεραιωνοντας μελακια, για επιστημονικα συνεδρια ερυενες κλπ, μια ωρα χαζευα τα μπλογκς. Δεν ειμαι παραγωγιλη σημερα,παει και τελειωσε.
Χθες βραδυ, στο "πουθενα". Με Μ (ξαδερφουλα!) κ Δ (κολλητη). Εκνευριστηκα λιγο στην αρχη, αλλα αμα ειμαι κουρασμενη χαλαρωνω πιο καλα, αντιμετωπισα το ?δρωμενο σαν ενα ονειρο, κ μπηκα μεσα. Ο Φ μου ειχε πει οτι του αρεσαν τα τελευταια 5 λεπτα, οταν γδυσανε τον αντρα στη σκηνη σκεφτηκα "αυτο του αρεσε" , αλλα μετα καταλαβα. Το ευρημα με τον καθρεφτη και το κοινο δεν ειναι ισως καινουριο , αλλα εγω στο τελος χειροκροτουσα παρατεταμενα, με τα χερια ψηλα, να τα βλεπουν απο τη σκηνη. Με πειθει ο Παπαιωαννου. Η Μ ειπε θα ξαναπαει.
Οδηγησε η Δ, Φιλιον, χορτοπιτα, τυροπιτα, γαλατοπιτα, 2 κακαο, ενα τσαι μεντα. Κουβεντα γι την ξενοφοβια και τον ρατσισμο, Ελληνων και Ευρωπαιων, μετα περι δημοκρατιας. Η Δ τα βλεπει κοινωνιολογικα, εγω μαλλον διαισθητικα, η Μ με τον μαθηματικο τροπο της Πολυτεχνιτισσας και τη χαρακτηριστικη της αριστερη καλοσυνη. Μου αρεσουν οι κουβεντες που κανουν συμπληρωματικοι συνομιλητες.
Ταξι στο Μπαραοντα, ο Μ που εβαζε Μουσικη. Με περιμενε ο Κ, που δεν αναγνωρισα μεχρι που μου θυμισε ποιος ειναι-"το καταλαβα πως δεν με γνωρισες, συνηθως εισαι πιο τρυφερη μαζι μου". Το μωρο ειχε παει απο νωριτερα και με εψαχνε, το κινητο του ταχε παιξει. Ο Μ εβαλε χαρουμενς μουσικες ενσωματωμενος οπως παντα με το decktop - απο τους ανθρωπους που αφουγκραζοντα την περιρεουσα ψυχομαζα, ειναι αυτο νομιζω που του βγαζει πετυχημενα προγραμματα του. Καναμε πλακα, χορεψαμε, στο χορο χτυπουσανε τα γονατα μας. Γυρω μας φυσιογνωμιες με αυτη τη τη χαρακτηριστικη, μαλλον απαξιωτικη, κουρασμενη εκφραση των ανθρωπων που συχναζουνε σε κατι τετοιους χωρους, ηλικιες σχετικα μεγαλες. Προσωπα κλειστα, αδιαφορα, καποια σκληρες, λιγοι οι ανθρωποι με καθαρες ματιες. Το μωρο εχει πολυ φωτεινη και καθαρη ματια, χωρις να ειναι αθωο - δεν πιστευω στην αθωοτητα. Ο Μ παρα το οτι δουλευει στη νυχτα ( η ματια του ειναι ζεστη, αλλα οχι φωτεινη) ειναι αθωος. Περασαμε ομορφα, εφυγα νωρις.
Σημερα βραδυ θα παω στο Θ, μετα μαζι του για φαγητο σε μια πολυ γλυκια του φιλη, στην Πλακα. Αυριο θα αρχισει το πρωι μια σκυταλοδρομια καφε (η Χ, ξανα η Δ που δεν ειπαμε τα προσωπικα, Ευη!!!! ισως ο αλητακος), το απογευμα εχω πει οτι θα παω σε μια εφημερια, με την εμεσουλα μου, να της βρω παιδακια για το ερευνητικο της. Θελω να παω να δω μια εκθεση που εχει στησει ο Δακης Ιωαννου, αμα βρω που ειναι. Να παρω δωρα μωρουδιακα για τη Ντ ("ειναι πολυ δυσκολη δουλεια, δε με προειδοποιησε κανεις!") να δω τη Θεια μου, τον Κολλητο και τον Φ.
Ζωη, κατω απο τον ηλιο. Μου αρεσει η ζωη μου αυτες τις μερες.

4 comments:

  1. Καλά, αυτό που έρχεσαι σαν τον Φαντομά χωρίς να μας το λες από πριν φιλενάδα να το κόψεις παρακαλώ... Γιατί θα είχα κανονίσει αλλιώς τα προγράμματα μου αν το ήξερα και δεν θα ξεπετούσαμε ολόκληρο τριήμερο με έναν καφέ στα σβέλτα.. Δεν πειράζει όμως... Αύριο θα έρθω με την ατζέντα μου για πλήρες πρόγραμμα γιορτών... Σιγά μην σε αφήσω να μου την ξανασκάσεις...:-))) Φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  2. Ζηλεύω για "Πουθενά", εγώ δε θα το προλάβω, εκτός αν εισακουστούν οι ασταμάτητες παρακλήσεις μου για παράταση...
    Όσο για τις μέρες στον ήλιο, απλά ανυπομονώ για τις δικές μου, κι ας αργούν λίγο ακόμα...
    Προς το παρόν κοιτάζω έξω από το παράθυρο, έχει ήλιο, αλλά φυσάει τόσο πολύ που νομίζω άμα βγω θα βρεθώ κατά Ατλαντικό μεριά!
    Σε φιλώ, profites-bien! :) :***

    ReplyDelete
  3. Καλέ νύσταζα πολύ όταν το έγραψα αυτό, γαλλικά 0!

    *profite bien

    (Ναι, σπαστικό κοριτσάκι που δεν του αρέσει να κάνει λάθη. Τέτοια λάθη. Γιατί από τα άλλα, ουουουου! :p)

    ReplyDelete
  4. hello! eimai starbucks kolwnaki k perimenw mia filh :-)
    fevis- next time dear, kane programma, tha erthw me agries diatheseis !
    dancing - ligo htan, me pollh douleia, alla kalo. profiterol pantws den efaga :-p
    je reve deja de Noel, j'espere qu'a Noel j'en profiterai mieux :-)

    ReplyDelete