Monday 15 November 2010

excommunicado@f*ckbook.com

Αυτη τη στιγμη, εχω 4 κυρια email δουλειας, τα οποια χρησιμοποιω (δλδ τσεκαρω τουλαχιστον 10 φορες ημερησιως το καθενα), συν ενα προσωπικο με ψευδωνυμο συν αλλο ενα προσωπικο με ψευδωνυμο που τοχω να βρισκεται, συν αλλο ενα στο κανονικο μου ονομα που ποτε δε χρησιμοποιησα (ηρθε με τη συνδεση τηλεφωνου), συν αλλα δυο δουλειας που ποτε δε χρησιμοποιησα (αλλα καποιοι με ψαχνουν σε αυτα).
Εχω, επισης, i-phone, ενα ακομα κινητο για την Ελλαδα, λογαριασμο με ψευτικο ονομα στο f*ckbook (ναι, μονο για να τσεκαρω, οχι, δεν εχω κανει φιλους, ναι, εχω στειλει μηνυματα) 2 λογαριασμους στο skype, και το παρον blog/αυτολογοκριμενο ημερολογιο.

Σιγουρα ομως δεν εχω τοσο πολλα πραγματα να πω που να εξαντλησω ολα αυτα τα μεσα. Περναω ενα πολυ μεγαλο μερος του χρονου μου να κανω delete αχρηστα mail. Καποιες φορες εκνευριζομαι με mail φιλων - λαμβανω πανω απο 100 την ημερα, προτιμω χιλιες φορες να μου τηλεφωνουν. Τα sms μου περιοριζονται η σε απολυτως επαγγελματικα, σε καποιες αναγκαιες οδηγιες/διευθυνσεις, η σε απολυτως προσωπικα. Δεν εχω κρατησει κανενα sms και κανενα mail που εχω παρει η στειλει, να μου θυμιζει οτιδηποτε η οποιονδηποτε.

Με συγκινει βεβαια η σκεψη οτι γραφοντας εδω, διαβαζοντας, εχοντας το i-phone μαζι μου κουβαλαω παντου μαζι μου το μικρο-μεγαλο-προσωπικο κοινωνικο μου πλεγμα. (Κ ακριβως αυτη τη στιγμη που γραφω, ηρθε επιβεβαιωτικα sms απο πολυ αγαπημενο προσωπο. καλως τον, και τα φιλια μου αμα το δεις στον Σαββα! ;-p ). Αλλα δεν μπορω να μη σκεφτομαι. Τοσο πολλα εξελιγμενα μεσα επικοινωνιας, τοσο ολοενα και πιο ευκολο να κοινοποιησεις αυτο που θες να πεις. Αλλα κανενα βελτιωμενο εγχειριδιο να σου μαθει με ευκολια να βρεις τι ακριβως θες να πεις και γιατι θες να το πεις, και πως να το πεις καλυτερα.

Το θεωρω απολυτα ειρωνικο οτι ο δημιουργος ενος απο τα μεγαλυτερα συστηματα επικοινωνιας των ημερων μας, και εξαγγελτης ενος "βελτιωμενου" συστηματος μηνυματοδοτησης σημερα, ειναι ενα ατομο με περιορισμενες μαλλον επικοινωνιακες δυνατοτητες ο ιδιος -εννοω ουσιαστικης επικοινωνια με τους γυρω του.

Over and out, i'm logging out. goodnight guys.

10 comments:

  1. πω πω αυτά σκεφτόμουν και εγώ και πρίν πέντε λεπτά αφού τελείωσα ένα μεγάλο πόστ αποφάσισα να μην το ανεβάσω. Φιλιά

    ReplyDelete
  2. ΦΟΒΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ! Αν υπήρχαν "αγαπημένα ποστ έβερ" θα είχε θέση στην 10άδα σήμερα.
    Σοβαρά τώρα στην αρχή φρίκαρα "εχω 4 κυρια email δουλειας, τα οποια χρησιμοποιω (δλδ τσεκαρω τουλαχιστον 10 φορες ημερησιως το καθενα)" αλλά μετά τα ίδια κάνω και εγώ και χειρότερα. Βέβαια δεν τα έχω για να επικοινωνώ αλλά για να βρίσκω πρόσβαση στους ανθρώπους που θέλω. Κάνε ένα ακόμα email για newsletters και τις τζανκιές τύπου "ζώδια" και θα με θυμηθείς. Και αν έχεις gmail priority box!
    Φιλιά πολλά! :)

    ReplyDelete
  3. Εγώ να σου πω την αμαρτία μου τα έχω όλα από ένα.. Ένα μέηλ, ένα facebook, ένα κινητό, ένα blog.. Οπότε, όσο ξανθιά και αν είμαι, δεν μπερδεύομαι..:-)))) Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου...

    ReplyDelete
  4. wrong man- ta megala pneumata, e?
    drama queen- ta zwdia m erxontai kateutheian sto i-phone (einai to mono, alloiws tha anaphdousa kathe 2 lepta).
    fevis- ena ap'ola, e? na to skeftw. ;-)

    ReplyDelete
  5. Ψιλοφρίκαρα! Τόσα mail; εγώ έχω μόνο 2 gmail... όχι λάθος έχω 3 gmail, 1 yahoo, 1 facebook, 1 της δουλειάς, 1 της άλλης δουλειάς...... ......... ....... αει σιχτίρ, φρίκαρα ξανά!

    ReplyDelete
  6. ηφ ητ μάηκζ γιου χάπη ητ κεντ μπη δατ μπαντ

    ReplyDelete
  7. mamma- according to my sign, egw tha frikarw ana 5lepto mexri Xmas.
    provato- u r right. it's not that bad, it's actually worse :-p
    sas filw!

    ReplyDelete
  8. Απολογισμος: 2 μεηλς ενα αυστηρα επαγγελματικο κι ενα εντελως προσωπικο στο τζη μεηλ. Φμπ, ενα μπλογκ, ενα αει φοουν, ενα σκαϋπ, ενα μακ, ενα πη ση, τετρακοσια πασγουωρντς κσι σεκιουρ αει ντη μαραφετια για να ανεβαινω σε διαφορα αλλα μηχανηματα, και ενα μυαλο με 3 εγκεφαλικα κυτταρα σε αποσυνθεση. Ποσο θα ζησω γιατρε μου;

    ReplyDelete