Friday 9 April 2010

10 good reasons for happiness


1. Το μπουκετο κιτρινων daffodils που ανθιζει σιγα σιγα στο τραπεζι μου. And then my heart with pleasure fills, and dances with the daffodils.
2. Η μερα που συνεχεια μεγαλωνει, κ εχει φως απο τις 6 εως τις 8.
3. "Ακομα να μαζευτεις σουρτουκω μου?" στον τηλεφωνητη μου.
4. Εχει ηλιο! 2 μερες τωρα! Ολη την ημερα!
5. Η πολη με τον ηλιο απο μαυροασπρη ταινια εχει γινει πολυχρωμη τεχνικολορ!
6. Το καναλι και το παρκο μπροστα στο σπιτι ειναι ολανθιστα, με δεντρα, φυτα, λουλουδια που αγνοω τα ονοματα τους, με τα πιο ζωηρα χρωματα.
7. Επεσα παλι χθες διπλα στο καναλι, αλλα καταφερα να μη ξανατσακισω τα πονεμενα μου γονατα, κι εβαλα τα γελια. Ετρεξε να με μαζεψει ενας κοστουματος μαυρουλης- παπουτσι, τσαντα, σακουλες- που μου ελεγε συνεχεια "I am sorry, I am so sorry, oh, sooo sorry" σα να με ειχε αυτος τρικλοποδιασει κ αισθανοταν ενοχες, κ εγω γελουσα ακομα πιο δυνατα.
8. Πηρα ενα κρεμ καλοκαιρινο φορεμα με τιραντες και ανοιχτο μπουστο. Το ειδα τυχαια διπλα στην κυλιομενη στο Selfridges, και ηταν ακαριαιος αμοιβαιος ερωτας. Τελευταιο κομματι, ηταν γραφτο να γινει δικο μου. :-)
9. Ερχεται πολυς κοσμος σε λιγες μερες! Μεσα σε ολο το τρεξιμο, ονειρευομαι χαλαρους καφεδες με κουβεντουλα σε μερη ιδιαιτερα.
10. Εχω ξανα διαθεση ανοιξιατικη, χαμογελαστη και παιχνιδιαρικη. Ετσι, χωρις ιδιαιτερο λογο, η ισως για πολλους, πολυ ιδιαιτερους λογους. :-)))

8 comments:

  1. Υπέροχο! Και μόνο για τους νάρκισσους πολλά ευχαριστώ.
    Το Λονδίνο την άνοιξη νομίζω είναι στην καλύτερη στιγμή του (*sigh*)

    ReplyDelete
  2. μμμμμμμμμ ενδιαφέροντα πράγματα διαβάζω:-)

    ReplyDelete
  3. spring came to your kingdom... κ πάνω στην ώρα ;) :)

    ReplyDelete
  4. ifimedeia - nai, h anoixh sigoura tairiazei se auth thn polh.
    fevis - oh, yeah!
    wrong man - profanws, you've read between the lines.
    bg - panw sthn wra, genikws! :-)

    ReplyDelete
  5. Ανοιχτό μπούστο, ε;
    Πόσο ανοιχτό, δηλαδή;
    ;-)

    Την τελευταιά φορά, που σε είχα επισκεφθεί, η ταπετσαρία εδώ ήταν μαύρη, πίσσα, κατράμι... Τώρα την βλέπω, φωτεινή, ανοιξιάτικη...
    One more good reason for happiness - Nr. 11... and counting!!!

    ReplyDelete